Tisdag

Återigen är solen spårlöst försvunnen.. Igår regnade det och idag kan det
nog bli likadant för det är alldeles grått ute. Usch, inget fint väder alls.
Vart har solen försvunnit? Visserligen är det kanske bra att den gömmer
sig just nu eftersom jag har en uppsats att skriva färdigt till måndag.
Om solen skulle vara framme gissar jag på att uppsatsen skulle bli
förskjuten och det vill jag ju inte. ;p

Idag kommer det bli en heldag på universitetet tillsammans med Karolina.
Jag hoppas att vi kan påbörja skrivandet av informationen idag, då skulle
det kännas som att vi är igång i alla fall. När jag kommer hem väntar
tacos på mig (yummie!) och även en gammal tentan. Jag hade tänkt
göra en fråga på en gammal tenta i alla fall, tror inte jag lär orka så
mycket mer idag. Den här veckan lär tentapluggandet bli lidande för
uppsatsen känns viktigare eftersom den ska vara klar om en vecka.
Som vanligt på tisdagskvällarna kommer jag vara bänkad framför tv:n,
det blir ett bra avslut på denna dag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0