Tentaplugg

Större delen av denna dag har jag spenderat med näsan nedtryckt i
litteratur. Det är tentapluggande som gäller i princip varje dag denna
vecka, för om en vecka sitter jag och skriver den där förbannade juridik-
tentan. Usch och fy!



Morgonen började på universitetet tillsammans med Kajsa. Vi gick igenom
några gamla tentor och tittade i lagboken efter diverse paragrafer.
Måste säga att det gick bättre än förväntat med pluggandet, vi fördelade
pluggandet och pratandet ganska jämt, hehe.  :) Det blev mest prat om helgen,
och nu är jag ännu mer taggad inför brännbollsyran.  Det kommer bli så
sjukt skoj! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0