Söndag

Igår var det valborgsmässoafton, och det var lite annorlunda jämfört
med hur det brukar vara. Men det var en rolig dag som innehöll både
shopping, god mat, grillning, sång och valborgsfirande på universitetet.  :)
Det kommer ett bättre inlägg om valborgsmässoafton lite senare under dagen.

Återigen är det söndag, jag tycker det är söndag hela tiden. Idag kommer
jag spendera större delen av dagen ensam eftersom mamma och Wilma
åker hem till norr, och älsklingen ska jobba. Så jag har tänkt ägna mig åt
pluggande, duschande och lite städande under dagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0