Sista tentapluggandet

Idag har jag tentapluggat från morgon till kväll, med endast några
korta pauser. Det är svårt att veta vad som kommer på morgondagens
tenta och det gör allt så mycket svårare. Tidigare gruvade jag mig
inför att det kommer någon fråga om bodelning, men nu gör jag faktiskt
inte det. Idag har jag tagit mig igenom ett antal bodelningar och tack
vare Linnéa har jag äntligen lärt mig bodelning ordentligt.  :)



Nu tänker inte jag plugga mer inför morgondagens juridiktenta. Det får
helt enkelt gå som det går.. Jag har klarat mig igenom alla tentor hittills
på Socionomprogrammet, och jag skulle bli så glad om jag klarar mig
igenom denna juridiktenta. Men vi får se hur det går imorgon helt enkelt.
Tentapluggandet för vårterminen 2011 är i alla fall över, och det känns
så skönt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0