Seminarium

Imorse träffade jag basgruppen klockan 09.00 för att arbeta med
dagens seminarieuppgift. Det gick faktiskt ganska bra, vi lyckades bli
klara på två och en halvtimme med tre frågor. Sedan åt vi en lunch
tillsammans innan det var dags för seminariumet. Det gick bra,
påminde om gårdagen då läraren pratade för det mesta. Men idag var
det mycket intressantare eftersom det handlade om adoption, skilsmässa
och vårdnadstvister.  :)



Nu är det bara att ladda batterierna hela kvällen för imorgon är det
återigen en heldag på universitetet. Föreläsning på förmiddagen och
basgruppsarbete på eftermiddagen. Så denna kväll ska jag ta det lugnt
framför tv:n, duscha och förhoppningsvis somna tidigt så jag är utvilad
till morgondagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0