Schema



Idag fick jag en stor sovmorgon eftersom jag inte ska vara på universitetet
förrän 14.00. Då ska jag träffa min uppsatspartner eller vad man ska säga,
haha. Vi ska skriva en uppsats under nästa vecka, har bara en vecka på
oss och man fick inte välja uppsatspartner eller ämne utan det bestämde
lärarna. Jag hade tur och fick både en bra uppsatspartner och ett bra
ämne. Så idag ska vi träffas och planera lite inför nästa vecka, vad
våran avgränsning ska vara, vilka tider vi ska träffas och så vidare.
15.15 är det dags för det sista seminariumet denna termin, jippie! :)
Ska bli spännande att se ifall det blir som ett läxförhör idag också,
hoppas verkligen inte på det. När detta seminarium är över har vi
alltså inga fler seminarium denna termin, och då har vi överlevt sex
seminarium på två veckor. En eloge till oss.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0