Schema


08.15 börjar dagens seminarium. Det är ganska skönt att ha seminarium
så pass tidigt under dagen eftersom man då hinner göra så mycket mer
under resten av dagen. Skulle jag få välja skulle det alltid vara seminarium
klockan 08.15, haha. ;p Direkt efter seminariumet ska jag träffa basgruppen.
Som jag skrev i förgående inlägg så vet jag inte riktigt vad som ska göras idag.
Jag förstod det som att vi blev klara med uppgiften igår, men vi ska tydligen
kolla igenom den ytterligare en gång. Nå ja, vid 11-tiden pyser jag iväg hemåt
i alla fall, det blir skönt med en kortare dag. Har gått heldagar varje dag i
två veckor nu, det är inte ofta.

Väl här hemma ska jag läsa litegrann inför tentan. Idag ska jag kika igenom
föreläsningsanteckningar och läsa litegrann kring LVU (Lagen med särskilda
bestämmelser om vård av unga) och LVM (Lagen med särskilda bestämmelser
om vård av missbrukare). Intressant eftermiddag, det tror jag absolut.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0