Schema

 

Sista skoldagen denna vecka, det känns riktigt skönt. Men veckan har
varit rätt jobbig - fullt upp hela tiden, långa skoldagar hela veckan
och så vidare. Vi socionomer är helt enkelt inte vana med att det är
fullt schema, vi brukar oftast bara ha halvdagar (3-4 timmar per dag)
men den här veckan har vi spenderat drygt 8 timmar per dag på skolan.

Idag ska jag träffa halva basgruppen klockan 09.00. Vi kommer vara en
liten skara idag, tre stycken. Men vi arbetade på flitigt igåreftermiddag,
så idag fortsätter vi med det. Vi fungerar riktigt bra ihop och arbetet blir
så mycket bättre då plus att det blir roligare.  :) Denna dag kommer vi
fortsätta med seminarieuppgift fem vilket jag ser framemot eftersom det
handlar om LVU som jag tycker är intressant.  :) Det blir ingen lång
skoldag idag, vi pratade om att arbeta i drygt tre-fyra timmar, så senast
klockan 13 lär vi nog sluta.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-05-06 @ 09:20:20
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ingen aning faktiskt :p Var med när dem ringde dit för att kolla upp priser osv, men glömt bort ;p

Är då iaf någon camping där man kan hyra stugor :) Om nu inte lärarna har fått för sig något och ska sätta oss å sova någonannanstans :)

2011-05-06 @ 15:14:58
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0