Schema

 

Det är inte ofta föreläsningarna börjar 08.15, tur är väl det. Idag är det
dock en sådan dag då föreläsningen börjar 08.15. Ska jag vara ärlig
så vet jag inte vad föreläsningarna idag ska handla om. På schemat står
det bara "Välfärdsrätt I och II". Så det blir lite av en överraskning.
Någongång efter lunch, förhoppningsvis tidigare än 13.00, ska jag träffa
basgruppen för att arbeta med en seminarieuppgift. Hoppas vi kan vara
lika effektiva som igår, då borde vi hinna klart en seminarieuppgift
idag i alla fall.  :)

 

När jag kommer hem under eftermiddagen vankas det matlagning
i min ensamhet. Älsklingens helg är över, vilket gör att jag kommer
få äta middag ensam hela majmånad förutom två dagar i veckan.
Efter middagen hade jag tänkt ta tag i lite skolarbete - renskriva
föreläsningarna samt titta litegrann i lagboken. Förhoppningsvis hittar
jag kraft till det.   :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0