Schema

 

Låt er inte luras av att det ser tomt ut på mitt schema för dagen.
Det kommer vara fullt upp hela dagen, jag och Karolina ska nämligen
påbörja uppsatsskrivandet. Eller ja, först måste vi gå igenom lite
information och sedan kan vi börja skriva lite smått i alla fall.
09.00 börjar vår dag på universitetet och vi har räknat med att
arbeta framtill 15.30 eller något sådant, om våra hjärnor orkar med
det. Förhoppnnigsvis blir det här en bra dag då vi får ner några
meningar i word-dokumentet, ännu bättre om vi skulle få ner text
på drygt en sida. Då har vi en väldigt bra början.  ;)

 

När jag väl kommer hem ska magen få mat i sig innan det är
dags att återuppta pluggandet. Under eftermiddagen/kvällen har
jag planerat att plugga litegrann på en gammal tenta, förutsatt att
jag orkar det. Vet med erfarenhet av tidigare intensiva arbeten
att hjärnan blir väldigt slut,så vi får väl se om det blir tentaplugg ikväll
eller inte.  ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0