Pluggdag

Om någon timme är tvättandet över för denna vecka, och då dröjer
det ett tag innan jag tvättar nästa gång eftersom jag åker till Seskis
dagen efter tentan. Så det här är sista gången på någon vecka, skönt. :)



Tvättningen är alltså snart klar, men det är inte pluggandet.. Jag har inte
ännu kommit igång för dagen men hade tänkt börja om någon minut.
Förhoppningsvis finner jag motivation så jag orkar plugga fyra-fem timmar.
Det skulle inte vara dåligt! Eftermiddagen och kvällen tänker jag inte ägna
åt tentaplugg utan då satsar jag på matlagning, Tre kronor-maraton,
fixande inför morgondagens brännbollsyra och annat smått och gott.
Jag tror det blir en bra fredag trots tentapluggandet som äger rum under
förmiddagen/dagen.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Jösses, du pluggar på bra du!

2011-05-27 @ 14:33:55
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0