Pappersfix

Dagen har verkligen gått i skolans tecken. Först blev det några timmars
tentapluggande, och därefter papperfixande. Jag har fixat med alla
föreläsningsanteckningar från både termin 1 och termin 2, så nu är
de prydligt i en pärm. Detsamma gäller artiklar, tentor och arbeten.
Allt ligger fint och prydligt i pärmar som just nu väntar på att hamna
nere i förrådet.  :)



Jag passade på att fixa med allt sådant denna eftermiddag eftersom
sommarlovet börjar imorgon och jag tänker inte sitta första sommarlovs-
dagen och sortera skolpapper.  ;p Nej, imorgon efter tentan ska jag
hem och mysa framför Tre kronor, hihi. Jag har redan planerat det där,
haha.  ;) Måste även fixa det sista inför torsdagens resa, så det finns
en hel del att göra imorgon efter tentaskrivningen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Duktiga du som suttit hela dan.. :)



sv: därför ja inte kom in på utbildningen, så de är därför ja pluggat till USKA först, sen hoppas ja väl att ja kommer in på utbildningen till SSKa.. :)

2011-05-31 @ 19:35:17
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0