Packlista



Jag kanske ska klaga på min motivation och koncentration imorgon också?
Efter att jag skrivit detta inlägg fick jag världens motivation och kocentration,
jag satt och läste i flera timmar. Så under nästan sex timmar har jag hunnit
gå igenom gamla tentor, läst Civilrättsboken samt läst litegrann i lagboken.
Nu ger jag upp för idag med pluggandet, resten av kvällen tänker jag
vara ledig.  :)

Nu hade jag tänkt skriva en liten packlista inför torsdagens resa.
Ska bli spännande att se hur "liten" listan blir, brukar ta med mig alldeles
för mycket saker. Men nu ska jag verkligen försöka få allting (även
datorn + tillbehör) i en enda väska, detta för att jag åker buss på
tillbakavägen, och då vill jag inte ha allt för många väskor att bära på.
Jag får helt enkelt se till att allting ryms i en enda sportbag.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

hej :) har du lust att följa varandra via bloglovin?

2011-05-30 @ 18:28:58
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0