Onsdag

Igårkväll velade jag fram och tillbaka angående pluggandet. Först hade
jag tänkt plugga, sedan bestämde jag mig för att inte göra det eftersom
klockan blev så mycket (och min hjärna fungerar inte efter klockan 19 typ).
Men efter att jag duschat så pluggade jag visst en stund, dock var det
inget jobbigt utan jag läste en rapport som jag hittade till uppsatsen.
Den blir mycket användbar idag, så nu borde det sista gå som en räls. :)

Denna onsdag bjuder faktiskt på solsken, hör och häpna! Dock blåser
det ganska friskt ute så ingen direkt värme men man kan inte förvänta
sig särskilt mycket klockan sex på morgonen. Skolmässigt så bjuder dagen
på uppsatsskrivande i några timmar samt handledning. Jag tror det blir
en bra dag, och förhoppningsvis är jag inte lika trött som igår så jag
orkar läsa lite i lagboken när jag kommer hem.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0