Onsdag

Det är redan onsdagmorgon, insåg precis att det snart är helg igen.
Men innan jag kan fira att det är helg måste jag spendera tre
dagar på universitetet. Har seminarium varje dag denna vecka från
och med idag.



Dagens planer är alltså att vara på universitetet en heldag
eftersom det blir både seminarium och basgruppsarbete. Förhoppningsvis
blir vi klara med sjätte seminarieuppgiften idag, jag tror att det går
ganska fort när man väl kommer igång. Eftermiddagen/kvällen kommer
jag spendera på egen hand eftersom älsklingens jobbvecka drar igång
idag igen, så jag har tänkt sysselsätta mig med någon tv-serie.
Mest troligt blir det något avsnitt av Tre kronor, det är ett bra tidsfördriv -
tiden springer verkligen iväg, och vips så är klockan 20.30 och älsklingen
är hemma från jobbet.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0