Måndag

Gårkvällen var riktigt tråkig måste jag säga, tiden gick i snigelfart men
samtidigt känner jag att söndagar ska vara precis sådär. Jag gillar när
det är lugnt och slappande på söndagar, haha. Det var tyst här hemma
eftersom älsklingen jobbade till 20.00. Så jag tittade på några avsnitt av
Tre Kronor. Synd bara att jag inte riktigt kommer ihåg var jag slutade att
se förra sommaren.  ;p



Idag är det måndag i alla fall, en ny skolvecka väntar och så gör även
en hel del seminarieuppgifter som måste bli färdiga till nästa vecka.
Bland annat ett redovisningsseminarium.. Det enda som står på dagens
schema är ett seminarium mellan 15.15-17.00. När jag kommer hem är
det kväll och innan maten är i magen är klockan säkert närmare 19-tiden.
Jag tror det blir en lugn kväll framför tv:n helt enkelt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0