Måndag

En ny vecka har börjat, nu är det verkligen nedräkning till tentan och
sommarlovet. Igårkväll när jag skulle sova började jag fundera litegrann
kring skolan och insåg att det endast är tre schemalagda dagar kvar
tills sommarlovet. En föreläsning idag, uppsatsredovisning nästa vecka
och veckan därefter är det tentaskrivning - sedan är sommarlovet här! :)
Fast luras inte av att det endast är tre schemalagda dagar, för denna vecka
kommer jag vara på universitetet varje dag, och när uppsatsen är avklarad
ska det pluggas till tentan. Så lediga dagar blir det inte..

Den här måndagen hade kunnat börja bättre. Det är grått och regnigt
ute, inte alls uppiggande väder. Nå ja som tur är kommer jag spendera
dagen inom universitetets väggar där det inte finns fönster, så jag kommer
inte märka av vädret särskilt mycket, haha.  ;P

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0