Måndag

Igår hade jag fullt upp på förmiddagen/en del av eftermiddagen med
tentapluggande. Jag läste några gamla tentor och försökte lösa dem,
det gick väl sisådär..  Kvällen spenderade jag framför några
avsnitt av One tree hill, en mycket bra söndagskväll med andra ord.  :)



Måndagmorgonen började här hemma hos oss redan före 08.00.
Inte varje ledig dag som jag kliver upp så tidigt, men ingen av oss
var trötta. Just nu sitter vi och äter frukost samt ser Fast and furious
(fjärde filmen), en bra start på måndagsmorgonen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0