Lördag

Även denna morgon visar sig solen utanför balkongen, härligt! :)
Frukosten är intagen och nu ska jag byta om till shorts och linne för
att sedan placera mig på balkongen.  Hoppas på att få lite färg
på kroppen samtidigt som jag ska göra lite nytta och läsa till tentan.

Eftermiddagen och kvällen är inte planerade utan jag gör helt enkelt
det som faller mig in. Kommer inte plugga i alla fall, det är en sak
som är säkert eftersom jag tänkte plugga nu på förmiddagen ute
på balkongen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0