Lista

Jag har insett att min senaste kyss - var idag
Jag lyssnar på - Nickelback just nu
Jag pratar - med älsklingen
Jag tycker om - älsklingen, släkten och vännerna
Min bästa vän är -  Marie
Min första riktiga kyss - Var för några år sedan
Jag avskyr när folk frågar - lite för mycket
Kärleken är - underbar :)
Du gillar att - mysa
Jag kommer alltid att - älska de i min närhet
Jag är hemligt förälskad i - älsklingen ;)
Sist jag grät var - längesedan
Min mobiltelefon är -  riktigt tunn
När jag vaknar på morgonen - undrar jag alltid vad det är för väder ute
Innan jag går och lägger mig - snurrar många tankar i huvudet
Just nu tänker jag på - att jag ska gå och sova
Bebisar är - gulliga
Idag har jag - varit på universitetet samt sett Tre kronor
I kväll ska jag - sova, det börjar vara dags för det nu
I morgon kommer jag - arbeta med basgruppen samt ha seminarium
Jag vill verkligen - ha mer pengar, ha ett sommarjobb och mycket mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0