Kväll

Trots att jag kom hem från universitetet redan vid 09-tiden började
jag inte plugga förrän vid 13-tiden. Jag gjorde allt möjligt annat
däremellan, så som att titta på Våra bästa år, diska, titta runt på
nätet och sånt där. Nå ja, lyckades plugga två timmar i alla fall -
det är bättre än ingenting alls.  :)



Kvällen har jag spenderat framför tv:n som vanligt, men jag har
även tagit tillfället i akt och målat naglarna. Kan säga att det behövdes
eftersom dem inte har målats sedan valborgsmässoafton. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; ah.. men du mår bra nu?



tack så mycket <3

2011-05-19 @ 21:50:26
URL: http://playthemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0