Hemma

Skoldagen var lite trög och det blev i princip ingenting gjort på sjätte
seminarieuppgiften. Men istället pratade vi om morgondagens seminarie
och gick igenom allting till det samt torsdagens seminarium. Så lite
saker fick vi gjorda i alla fall under de fyra timmar som vi arbetade.
Imorgon kör vi igång med sjätte seminarieuppgiften, då går det kanske
lite lättare.  :)

När jag kom hem vid 13-tiden intog jag lite lätt lunch och sedan
började jag plugga. Det var tänkt att jag skulle träna på två gamla
tentor från 2010, men det fanns inga lösningar till uppgifterna, då
är det ingen idé att träna på de tentorna eftersom jag inte vet
om jag skriver uppgifterna rätt eller fel. Så imorgon ska jag knalla
upp till studentexpeditionen och fråga om de har lösningarna,
förhoppningsvis finns de där. Istället för att göra gamla tentor satte
jag mig och läste i Civilrättsboken. Riktigt bra bok faktiskt, den hjälper
en hel del - förklarar lagboken fast på ett lättare sätt, ungefär så
kan man säga att den hjälper mig.  :) Så pluggat har jag gjort även
fast det inte blev som jag tänkte mig.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0