Helg

Gud så skönt med helg! Jag är helt slut efter skolveckan för den har varit
rätt intensiv. Långa skoldagar, åtta timmar per dag - det är allt annat än
vad vi socionomer är vana vid. Så nu ska det bli riktigt skönt med helg
även fast det kommer pluggas en del.

Basgruppsarbetet gick kanonbra imorse, vi blev klara på tre timmar.
Så nu är även seminarieuppgift fem klar - skönt. Nästa vecka ska vi
göra uppgiften till det sista seminariet, sedan är alla seminarium på
detta juridikmoment över.  :) När jag kom hem vid 13-tiden åt jag lunch
innan jag satte igång med tvättandet. Så just nu snurrar tvättmaskinerna
och torktumlaren för fullt nere i källaren. Jag hade tänkt påbörja
städningen här i lägenheten också. Sedan när det är färdigt då vankas det
middag och en ledig kväll. Härligt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe, ingen aning :D

Får hålla uppdatering på facebook på måndag så du får veta ;)

2011-05-06 @ 19:01:39
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0