Helg

Äntligen får jag säga att jag har helg! :) Seminariumet idag var
bättre än de övriga två som var denna vecka. Det här var ett seminarium,
inget läxförhör. Uppsatsträffen med Karolina gick också bra. Vi har redan
kommit på vår avgränsning, några frågeställningar och sedan blev det lite
surr utöver skolan.



När jag kom hem var klockan nästan 17.30, så jag har bara varit
hemma två timmar. Det enda som har hunnits med är matlagning,
diskande, bokning av tvättstugan samt tv-tittande. Älsklingen kommer
hem från jobbet om drygt fyrtio minuter, då blir det fredagsmys. :)
Tror det blir att se filmen Triple X med Vin Diesel i huvudrollen, inte helt fel.
Får satsa på ögongodis istället för vanligt godis.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

HTC desire :)

2011-05-13 @ 23:41:34
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0