Gatufest

Ju närmare sommarlovet vi kommer, desto mer festivalsugen har jag blivit.
Under Brännbollsyran pratade jag och Kajsa en massa om diverse festivaler
och artister, och då fick jag upp ögonen för Sundsvalls gatufest.

Lulekalaset i år kommer jag nog skippa, det är ingen artist som jag
känner riktigt "wow" för. Visst, Daniel Adams-Ray och Håkan Hellström
kan locka, men de uppträder inte på samma dag så ids inte betala en
väldans massa hundralappar då. Däremot funderar jag starkt på att
åka neråt i Sverige för att besöka Sveriges tredje största festival -
Sundsvalls gatufest.  ;)



Vad sägs om Hardcore superstar, Petter, Veronica Maggio, September,
Eric Saade, Daniel Adams-Ray, Håkan Hellström, Timbuktu och
Sahara Hotnights för att bara nämna några av artisterna? :)
Behöver jag säga att jag är sugen?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0