Fredag

Det har nog aldrig varit så lätt att kliva upp 06.00 som det var idag.
Jag ser faktiskt framemot skoldagen eftersom vi ska fortsätta med
rättsfallen gällande LVU (Lagen med särskilda bestämmelser om vård
av unga). Så här sitter jag efter sju på morgonen och är taggad på
skolarbete, haha.  :)



Den här veckan har gått riktigt sakta, det känns som att den pågått
i flera veckor. Jag får det inte att gå ihop - hur kan veckan gå sakta
när man har tusen saker att göra varje dag? Idag är det i alla fall fredag
och efter någon timmes arbete med basgruppen har jag helg. Något att
längta efter.  :) Det var ju tänkt att älsklingens föräldrar skulle komma
hit över helgen, men det blir inte så eftersom att han jobbar varje helg
nu i maj. De får helt enkelt komma måndag-tisdag då han har sin helg.  :)
Så istället för att få besök idag ska jag passa på att städa och tvätta
när jag kommer hem från universitetet. Rolig fredagseftermiddag/kväll,
haha. Men kan lika väl passa på att göra det eftersom älsklingen
jobbar hela helgen och alla vänner har åkt hem till sin hemort över helgen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0