Fredag

Den här fredagen kan jag inte riktigt säga "Äntligen, det är snart helg".
För ska jag vara ärlig så ser jag inte alls framemot den. Visst, brännbolls-
yran är jag sjukt taggad inför men utöver det så kommer min helg bestå
av tentaplugg. Varför måste brännbollsyran vara just den här helgen
och varför måste tentan vara på onsdag? Nå ja, ser framemot morgondagen
i alla fall.  :)



Idag klev jag upp redan klockan 07.00, detta för att hinna tentaplugga
under förmiddagen och dagen. Jag vill inte sitta och plugga en fredagskväll,
utan då är det bättre att jag kliver upp tidigt och slutar plugga tidigare på
dagen.  :) Men själva pluggandet har jag inte ännu börjat med, det lär nog
dröja en timme till innan det blir av. Ska snart ner till tvättstugan och
sätta i ytterligare två maskiner. Jajemän, jag började tvätta redan klockan
07.00, första gången någonsin som jag har bokat den tiden. Men även
där gäller samma sak som med pluggandet, hellre göra bort det från
morgonen så man får vara ledig hela eftermiddagen/kvällen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0