Fredag

Fredagsmorgonen bjöd på sovmorgon till 08.30, vilket inte var helt fel.
Idag blir jag hemma i princip hela dagen eftersom jag ska till universitetet
först på eftermiddagen. På ett sätt är det skönt att börja under eftermiddagen
men samtidigt känns det som att hela dagen är förstörd. Man kan inte
göra något riktigt under morgonen, utan det gäller att passa klockan så
man inte missar tiden. Så jag börjar ju mycket hellre på förmiddagen
men ibland måste man ju ha sena dagar också..

Jag hade i alla fall tänkt diska och dona här hemma innan det är dags
att hoppa på bussen. Våra bästa år tänker jag också se, får passa på
nu när jag har en chans. Sedan hade jag även planerat att läsa litegrann
i lagboken denna förmiddag. Kommer inte orka göra någonting ikväll när
jag kommer hem, så får passa på att läsa lite under dagen istället.
Som ni märker, mina timmar här hemma kommer att rusa iväg och
vips så är det dags att åka mot universitetet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0