Flitiga

Klockan 09.00 träffades jag och Karolina för att påbörja skrivandet av
våran uppsats. Först gick vi igenom lite information, titta i lagboken och
sådana saker innan vi tog tjuren i hornen och började skriva.
Jag måste säga att vi har varit flitiga denna dag för vi har lyckats
få ihop lite mer än två sidor. Så halvvägs är vi i alla fall, det känns skönt
att vi är igång.  :)

Imorgon ska vi ha handledning med läraren vid 10-tiden för att höra
om allt ser okej ut såhär långt, om det är något som behöver ändras
och sånt där. Sedan ska vi fortsätta vårt skrivande och förhoppningsvis
kommer vi då in på våra slutsatser, vad vi tycker och sånt där.
Om allt går som vi har planerat borde vi vara klara på torsdag (eller
fredag om något krånglar).

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0