Fix

Jag insåg just att bussen som jag ska åka med går om tre timmar.
Det kanske är dags att sätta igång med allting som ska göras..
Först blir det ett besök i duschen, sedan är det dags att hitta några
kläder, packa ned viktiga saker, sminka sig och så vidare.

Har jag tur så hinner jag färdigt till 13.30 om jag lägger i en
högre växel. Hoppas på en bra kväll med trevligt sällskap! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas du haft en bra helg söt :)

2011-05-28 @ 21:33:47
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0