Effektiv

Klockan är snart 14.30 och jag har redan gjort bort mina "måsten" som
fanns inplanerade för denna dag. Tvättningen är avklarad och likaså
pluggandet. Visserligen kan man plugga hur länge som helst eftersom det
är en hel del, men jag vill passa på att vara lite ledig nu under helgen.
Så min plan för dagen var att läsa föreläsningsanteckningarna och kolla
litegrann i lagboken, och nu är det gjort. Imorgon blir det att gå igenom
gamla tentor och såntdär, men nu tänker jag vara ledig resten av dagen.

Kanske dags att laga någon mat, min mage har börjat kurra och leva om.
Sedan ska jag passa på att se någon serie på tv, och ikväll blir det självklart
att se Eurovision song contest.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0