Viva

Dagen flöt på rätt bra när jag vistades på universitetet, tiden gick faktiskt
ganska fort. Jag och resten av basgruppen träffades efter föreläsningen
för att arbeta med fördjupningsarbetet. Vi gjorde klart första delen som
man skulle göra tillsammans, så jag är nöjd. Sista delen som man ska
göra tillsammans blir gjord några dagar innan redovisningen.

När jag hade slutat hämtade älsklingen upp mig eftersom han skulle
till Mediamarkt. Sp istället för att ta bussen hem bestämde jag mig för
att åka med honom till Klockarbäcken. Eftermiddagen har vi spenderat
inne i stan, där det har hänt både en och två saker.  :)

Väl här hemma har jag haft fullt upp, men inte med skoluppgifter utan
med andra saker. Men nu är klockan snart 22.00, så nu ska jag sluta
vara aktiv och istället mysa i soffan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0