Våffeldagen

Idag är det både våffeldagen och löningsdagen. Dock kommer inte jag
att märka av studiebidraget/studielånet eftersom det kommer försvinna
lika snabbt. Tur att jag har sparat pengar sedan tidigare, så jag behöver
inte leva fattigt - men det känns ändå jobbigt att hela studiemedlet försvinner.



Att det är våffeldagen gick inte att undgå när vi var in på Ica Maxi.
I princip alla hade våffelmix i sina kundvagnar, haha. ;p Till middag har
det självfallet blivit våfflor, nu ska jag vänta ett år tills det blir nästa gång.
Äter våfflor typ bara en-två gånger per år så det lär dröja tills nästa gång.

Nu ska jag försöka plugga litegrann, har kommit igång sakta men
säkert med hemskrivningen som ska vara klar till torsdagens seminarium.
Förhoppningsvis blir jag klar på måndag eller tisdag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0