Tisdag

Sociologi-seminariumet igår var inte alls roligt. Prat om Egyptien och miljön -
det intresserar inte mig. Inte så pass mycket att jag kan sitta och
prata om det i två timmar, haha. Gick till Kajsa efter seminariumet, och
vi redigerade klart hemtentan. Så nu är den klar och inlämnad, härligt! :)



Dagens planer är att njuta av ledigheten och göra det som faller mig in.
Älskar sådana dagar. Snart ska jag sätta mig till rätta i soffan för att
se Våra bästa år, därefter blir det en promenad till Coop. Sedan får vi
se vad som händer - ingenting är planerat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0