Tisdag

Jisses vad trött jag var igårkväll, helt sjukt. Jag försökte verkligen göra
allt för att inte somna, men redan vid 22.00 var jag i säng. Alltså blev det
inget Big Brother-tittande för min del, så jag får helt enkelt se reprisen
idag.  :) Även fast jag har fått åtta timmars sömn så känner jag mig
trött och seg, men förhoppningsvis går det över när jag går ut i kylan.

Denna dag är rätt planlös (kan man säga så?), det enda som är
inplanerat är att vara på universitetet mellan 09.15 - 12.00.
Sedan ska jag träffa basgruppen en snabbis och därefter har jag
inte en aning om vad som ska hända. Eftermiddagen och kvällen är
fri - än så länge.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0