Stressad

Jisses, jag trodde detta moment var lugnt - det har varit det framtills nu..
Varför ska man få alla skrivuppgifter på samma gång? ;o Så jäkla
irriterande. Jag hade hellre arbetat med någon i början av momentet,
så de kommer lite då och då - inte *poff* alla på samma gång.

Idag blev det som sagt inte att arbeta med individuella delen till
fördjupningsarbetet eftersom jag kom hem så sent. Imorgon lär det
inte heller bli något av det arbetet, för då hade jag tänkt börja med
hemskrivningen som ska vara klar till 31 mars, då vi har seminariumet.
Helt sjukt att vi har fått den uppgiften först idag - vi har sex dagar
på oss att skriva den..



Till 31 mars ska vi alltså göra en hemskrivning, svara på frågor,
referera, reflektera och sånt. Till 14 april ska fördjupningsarbetet
vara klart, det ska skrivas både individuellt och med basgruppen.
Sedan ska vi även göra en uppföljning av vårt individuella samtal
som vi hade under första terminen. Så det är tre skrivuppgifter
som ska göras under en kort tid. Stressad är mitt förnamn just nu.
Jag vet då vad jag kommer vara sysselsatt med under helgen..  ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: ja läser bara till början på maj, o får då tydligen sista csn utbetalningen nu i april... :(

2011-03-25 @ 07:38:31
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0