Städning

Här är vi riktigt effektiva denna fredag. Det är redan städat och diskat,
så det tog inte så lång tid som jag trodde. Skönt att ha hela
dagen ledigt. Lika bra att göra bort alla måsten så fort som möjligt,
och det lönade ju sig denna gång.  :)



Nu ska jag fortsätta vara aktiv, denna gång blir det att skriva en
inköpslista inför morgondagens handling. Måste bara komma på
några maträtter som ska ätas under veckan.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

kollat på min blogg? ;D

2011-03-11 @ 13:43:25
URL: http://mariekrook.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, kan säga de är ingen idé om man är nålrädd, för ont gör de.. iaf där jag gjorde :P näädåå för var typ inte hemma nå igår, och idag har de ju jobbat så :D men nu har värken farit från benet :D

2011-03-11 @ 17:40:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0