Söndag



Igårkväll blev det en myskväll framför tv:n, jag tittade på Körslaget
(och hejade såklart på Team Lisa/Team Umeå). Sedan tittade vi på
Varg Veum, tyckte gårdagens film var superbra.  :) Förra Varg Veum-
filmen som vi såg var rätt seg, men denna var helt i min smak.
Ni vet ju att jag är svag för kriminalfilmer.

Dagen började 08.30 för min del. Så jag har fått i mig frukost,
kikat runt på nätet, betalat räkningar och snart ska jag hoppa in i duschen.
Sedan hade jag tänkt springa ned i tvättstugan och se om det är ledigt
nu från morgonen, då kan jag börja tvätta tidigare. Så blir man snabbare
klar. Då har jag ledigt under eftermiddagen - det skulle vara skönt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0