Söndag

Sista dagen denna vecka är kommen. Sista dagen av ledigheten också
för den delen. Imorgon börjar en ny vecka och då kommer jag ha
fullt upp med skolarbeten. Men det är som sagt imorgon, jag har ännu
denna dag ledigt.

Precis som varje söndag ska det tvättas, men det är ett tag kvar tills
vår tid. Före det hade jag tänkt duscha och eventuellt hinna göra
något annat. Men resten av dagen kommer bestå av spring i tvättstugan
och mer än så är inte planerat för dagen. Jag får helt enkelt se vad
dagen bjuder på! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0