Söndag

Idag är det sista dagen som jag är ledig, det känns lite konstigt.
Har varit ledig rätt länge nu (om man bortser från seminariumet
i onsdags, och seminariumet för två veckor sedan). Men det har
varit otroligt skönt att ladda batterierna inför det nya momentet.  :)

Dagens planer är att tvätta, men mer än så är inte inplanerat.
Igår gick jag igenom studieguiden inför momentet som börjar
imorgon, och jag kan säga att det blir ett tungt moment.
Mycket som ska göras verkar det som.. Eftersom jag läste
studieguiden igår så är jag ledig idag, får passa på att njuta av
sista lediga dagen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

ha en bra dag :D

2011-03-13 @ 10:00:03
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0