Soffläge

Tvättmaskinerna snurrar för fullt nere i tvättstugan, men jag själv kommer
inte ha lika högt tempo idag. Det är inte min dag idag.. Magen värker
som jag vet inte vad, så idag kommer jag spendera större delen av
dagen framför tv:n. Det kommer inte bli mycket gjort, men det finns
inte särskilt mycket att göra heller, så jag kan inta soffläge med gott
samvete.  :)



Ska roa mig med att se någon serie och eventuellt blir det lite
tetris-spelande på mobilen. Hihi, jag är beroende av det spelet.  ;P
Nu hade jag gärna haft CSI Miami-boxarna och glott på den serien
hela dagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

uschdå.Har också mensvärk. Det gör så jävla ont imellanåt :O

Nej annars mår jag bra:D

2011-03-13 @ 12:31:05
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Sv: Hahaha, ja det är alltid något som krånglar för oss. Nu var det elen och bredbandet ;p

2011-03-13 @ 15:46:36
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0