Seminarium

Dagens seminarium var inte alls så seriöst som jag trodde att det
skulle vara. Vi satt runt ett bord och pratade om frontlinjebyråkrater,
handlingsutrymme och liknande saker. Slutade en halvtimme tidigare
så det var ju ett plus.  ;) Åkte till Ica Maxi och handlade lite smått
och gott till veckan, kompletteringshandlande helt enkelt.

Nu är middagen i magen och jag ska njuta av den sista lediga
eftermiddagen/kvällen. Från och med imorgon kommer jag ha en
del att göra under eftermiddagarna och kvällarna eftersom vi
ska börja med grupparbetet imorgon. Men jag ska försöka vara effektiv
med min del för då blir jag ledig några dagar i slutet av kursen.  :)
Men som sagt - idag ska jag njuta, kommer sitta bänkad framför tv:n
större delen av kvällen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0