Schema


Innan jag får ett litet "mini-sportlov" ska jag befinna mig på universitetet
09.15. Detta för att vi kommer ha ett sagoseminarium i tre timmar,
där varje basgrupp ska redogöra för hur de tänker kring sex olika
sagor. Ingen svår uppgift direkt eftersom man kan tolka sagorna hur
man vill.  Bara man kan koppla dem till teorier så går det bra.   :)

När jag slutar klockan 12.00 kommer älsklingen och hämtar mig.
Då styr vi bilen mot Ersboda för att äta lunch innan vi ger oss ut på
E4:an. Är framme hos svärföräldrarna under kvällen någongång,
blir en uppdatering då.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Sv: Aah, men vad härligt! Jag rekommenderar Grekland, i princip vilken ö som helst. Zakynthos och Kreta har jag själv varit på och kan varmt rekommendera, har även en del restauranger och hotell att tipsa om där. I övrigt skulle jag nog säga Rhodos, Santorini eller Lefkas i Grekland :)

2011-03-03 @ 09:14:17
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Josefine - fotoblogg

Jag vet inte riktigt. Tidigare har jag varit och gymmat med min pojkvän. Idag fyller min mamma år så vi ska fira henne :] Självdå?:)

2011-03-03 @ 14:37:16
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0