Schema

 

Som jag skrev i förra inlägget så finns det inte mycket att göra framtills
bussen går. Det är mycket bättre att ha seminarium på morgonsidan,
då har man hela eftermiddagen på sig att göra något. Nu är man istället
låst och kan inte göra något, men men.

 

13.15 är det i alla fall ett seminarium - "En välfärdsstat för alla?".
Vi ska diskutera och prata om frontlinjebyråkrater, handlingsutrymme
och en massa annat. Sedan ska man skriva ett protokoll på vad
man har diskuterat, och därefter borde man få sluta. Seminariumet
är två timmar, vilket gör att jag missar bussen med någon ynka minut.
Så jag är hemma först vid 16-tiden..

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0