Schema

 

Alla föreläsningar under detta moment kommer vara mellan 09.15 - 12.00,
riktigt härligt. Då har man hela eftermiddagen på sig att göra annat
skolarbete men också ha fritid.  :)

Dagens föreläsning ska visst handla om demokrati, Sveriges statsskick
och grundlagar. Vi får väl se hur föreläsningen blir idag, om det slutar
likadant som igår. Idag är det dessutom "Socionomens dag" så jag tror
att rätt många kommer gå på dem föreläsningarna istället. Jag ska
i alla fall packa ned en energidryck i väskan innan jag går ut till bussen.
Om jag känner mig rätt så kan den behövas under dagens föreläsning,
haha.  ;)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0