Schema

 

Första föreläsningen under detta moment kommer handla om centrala begrepp
inom momentet. Som jag kanske nämnde igår så kommer detta moment ha
en statsvetenskaplig inriktning och det ska pratas mycket om politik, regering
och allt som hör till. Så vi får väl se vad som sägs på dagens föreläsning.
Förhoppningsvis finns det något intressant att lyssna på under de tre timmarna
som föreläsningen ska vara.  :) Vid 12-tiden ska jag möta basgruppen för
att planera litegrann inför detta moment, men det lär nog inte ta särskilt länge.
Så kommer nog vara hemma kring 14-tiden i alla fall, vi kan ju alltid hoppas. :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0