Schema

Idag ska jag endast vara två timmar på universitetet, skönt. Detta för att
vi har ett seminarium, det sista seminariumet under detta moment.
Vi fick en uppgift förra torsdagen där man skulle skriva 4-5 sidor,
svara på fyra frågor och så vidare. Så idag ska den uppgiften lämnas
in och vi ska som vanligt på seminarium diskutera kring vad vi tycker.
Efter denna skoldag är jag ledig till 10 april, galet skönt! :)

 

Klockan 12.00 slutar jag, och då åker jag och älsklingen mot
norrbotten. Men innan vi lämnar Umeå ska vi få mat i magen,
så jag tippar på att vi är hos svärföräldrarna vid 17-tiden.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0