Schema

 

09.15 börjar veckans första och sista föreläsning (sista föreläsningen på
detta moment till och med). Idag ska det handla om psykisk ohälsa,
så förhoppningsvis blir det en bra föreläsning. Har lite mer förväntningar
och förhoppningar om denna föreläsning eftersom den inte handlar om
politik, regering, välfärd och så vidare.

Slutar 12.00 som vanligt, och då jag kommer hem ska det finslipas på
fördjupningsarbetets referenslista. Sedan ska jag ändra en sak i texten
och därefter får det vara färdigt. Kan säga att det var tur att jag struntade
i fredagens föreläsning, mycket smartare att plugga hemma. Det resulterade
i att jag blev färdig igår med alla arbeten (förutom finslipningen av referens-
listan). Att jag är klar med allt innebär att jag är ledig från torsdag till
söndag den 10:e april.  ;) Det är bra att vara effektiv, det lönar sig alltid
i slutändan.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0