Schema


Dagens föreläsning ska handla om välfärdsmodeller, kanske inte så
jätteintressant.. Antagligen blir det en del repetition eftersom vi
pratade litegrann om välfärdsmodeller under första terminen.
Sedan ska det pratas om socialtjänsten också, och det kan nog bli
intressant. Hoppas på det i alla fall.  :) Efter lunch ska jag träffa
basgruppen för att prata om informationen som vi har hittat, alla
har förhoppningsvis hittat information till sitt delproblem. Sedan börjar
vi nog att skriva kring det övergripande målet, förhoppningsvis.

Jag lär komma hem under eftermiddagen, säkert vid 16-tiden.
Ska fortsätta med skrivandet av fördjupningsarbetet hade jag tänkt.
Men återstår att se hur mycket som blir gjort. Nå ja, bara jag kommer
framåt så är jag nöjd.  :) Kvällen kommer sedan spenderas framför
tv:n där det visas både Sveriges värsta bilförare och Big brother.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0