Redo

Dagens föreläsning ska vi inte ens prata om. Jag var så otroligt uttråkad
så det var hemskt. Förstår verkligen inte varför det var så mycket prat
om gamla saker som hände i Aten. Det var så orelevant som det kunde
bli.

Har varit och köpt nya cykeldäck till sommaren så nu är jag redo för
sommaren. Hoppas dessa däck håller lika länge som mina förra,
då klarar jag mig i flera år.  :) Sedan blev det att handla på ICA
innan vi åkte hemåt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

det är såå trist när det är ointressanta föreläsningar :/

2011-03-16 @ 19:27:19
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0